Om oss

Tuva: Jag e en cool tjej på 10 år. Jag e ett grymt stort fan av Harry Potter. Narnia e också helgrymt! Jag gillar att teckna, speciellt manga. Jag kör fotboll och innebandy och e helgrym på det....xD
Min familj: Jag, 10, lillebrorsan, 7, lillasyrran, 3, mamma, 37, pappa, 38.

Lea: Jag är en glad typ i mina bästa år xD. Jag är som Tuva ett grymt stort fan av Harry Potter. Teckna, rita, måla allt sånt är kul tycker jag. Jag måste även påminna om att jag är en ko. Min familj består av fem pers.
1. Jag (så klart)
2. Mamma (Liselott även kallad Lisen 37 år)
3. Pappa (Daniel även kallad Danne 38 år)
4. Otis (Lille-bror 6 år)
5. Majken (Lille-syster 2 år)
 

Det var allt (lite i alla fall)


Rosa & svart tröja = Lean
Grön, vit & blå tröja = Tuvan

Kommentarer
Lisen

Hej tjejer... Vad härligt med en blogg tillsammans. Snyggga e ni oxå. som alltid. Ser fram emot att följa er nya blogg. Kram från ena mamman...

2011-04-19 - 08:53:47
blogg/hemsida http://lealejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!