Emmiz

Hejhej!! Nu är jag med Emmiz. Vi har ätit lussebulle och sitter nu vid datorn. Emmiz leker lite med Keynote (typ bildspel med sina kompisar) och jag bloggar, leker med Keynote (typ lägger in och tar ut bilder), Skypar och tar kort. Imorron har vi julgala på kvällen (typ en form av avslutning, fast vi slutar inte riktigt då....). Man får ta med och baka till avslutningen, tänker göra det. Jag ska baka chokladbollar. Det får bli ikväll. Jag är lite osäker på avslutningen :S. Vi har fys och styrka. Vi ska göra saker i kvadrat, cirkel och triangel. Jag är dock inte helt säker på vilken ordning vi ska göra allt i.... Menmen, ska inte tänka på det nu. Nu är det dags för BILDBOMB!!!!!

Bildbomben kommer innehålla allt möjligt, mest kompisar (och mig själv)
























Aja, nu var bildbomben slut för denna gången.

Puss puss, Tuva!!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!