Fotboll igen!!!

Heeje!!! Jag har just kommit hem från en fotbollsturnering. Har äntligen fått börja spela fotboll igen, och det är jag skitglad för!!! Det var bara Boo FF. Vi blev indelade i olika lag (blandade från Boo FFs F00-lag). Mitt lag var AC Milan och vi vann!!! Vi fick en burk godis, jag äter ju inte godis innan nyår, men det är bara en vecka så jag ger INTE bort det!! Iaf inte frivilligt.... Här kommer en bild på Boo FFs logga (sååå snygg, om du frågar mig asså....)




Aja, sees!!
Puss puss, Tuva ♥♥♥

PS. Om enbart 2 dar är det julafton!!!!

We wish you a merry christmas, we wish you a merry christmas, we wish you a merry christmas. And a happy new year!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!