Heeje ♥♥♥

Heeje, nu är Lea hemma hos mig (Tuva). Vi sitter och jobbar med en ny header, jag ska be Frida hjälpa mig att sätta in den sen. Nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag låter Lea bestämma och skriva lite nu.

Lea: Heej!
Jag är som sagt hemma hos Tuva jag vet jag har inte bloggat på evigheter men nu ska jag börja igen.Att jag inte bloggar kan höra ihop med mina intressen som tex. basket.

hejdå♥

Innan vi avslutar detta inlägg tar vi lite bilder....


Bara jag....

Hehe.... Bara liiiite fail, typ.... :p

Fiin ♥♥♥

Nån psyko-bild måste väl vara med i varje inlägg!! Eller....?? :question:

Såå snygg!! :)


Puss puss Lea och Tuva!!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!