Julen!! ♥♥♥

Hellu, i år har jag fått massa julklappar :thumbup:. Här kommer ALLA julklappar!! (Indelade i kategorier)


Filmer:
Harry Potter och dödsrelikerna del 2, Twilight, New Moon och Eclipse.

TV-spel:
LEGO Harry Potter Years 5-7 (PS3 ofc).

Kläder:
Grå kofta från H&M .

Böcker:
Dagbok för alla mina fans - Rodrick Regerar, Tyko Flores Äventyr - Fyrtornet i Son-Li, Livs äventyr i Japan och Formosa 1652-1662, Den hemliga trädgården, Cirkeln och Starcrossed Helena och Vargbröder - Havets Fångar.

Spel:
Mickel-spelet (även kallat Svälta Räv).

Tidningar:
Julia Stars (ett Breaking Dawn-nummer) och Agent X9 - Modesty Blasie.

Kreativitets saker:
En gitarr, en Scrath Art-platta och 5 ansiktsmasker man ska måla på (jag fick färger och glitter till maskerna).

Övrigt:
2 krämer från Guniot (krämer som är bra för huden om man börjar få finnar, vilket jag börjar få).


Aja, puss puss på er!!!
Tuvaa ♥♥♥


PS. Skriv gärna i kommentarerna vad ni önskar er!!!! ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!