Glömt.......

OMG!!!! E jag typ helt knäpp elr vadå??? Nu sitter jag å funderar på vad jag gjorde igår, men kmr nt på!!!
Det enda jag kmr ihåg att jag gjorde var att jag läste - Twilight/Om jag kunde drömma. Men jag kan väl nt ha läst hela dagen. Elr.....??? Iaf lånade jag boken i förrgår å har läst mer än halva. Av 24 kap har jag läst 15 (15/24).
Idag var vi först hos tandläkaren, elr pappa skulle dit å vi fick följa med för mamma skulle till vårt kära grannland, Norge, med jobbet ;p. Sen skulle vi till bibblan (Dieselverkstaden i Sickla), där lånade vi lite böcker å ett spel till PS3. Pirates of Caribian (stavning.......???). Å tillsist åt vi lunch på restaurangen "Tutto Italia" - italensk pastarestaurang. Nu har vi just ätit middag, kyckling m. ris. Till efterrätt åt vi jelly med hallonsmak. Jelly e typ som "efterrätts"-gelé.
Aja, har nt ngt mer att skriva,
Tufvisen ;)

P.S. Visste ni att jag e medlem på MSP (MovieStarPlanet) å mitt MSP-namn e Supergirl_100
P.S.2 Ibland lägger jag in youtube-klipp. Jag har fattat att jag nt kan lägga in en länk, så om du vill kolla på klippet, KOPIERA KLIPPETS "ADRESS"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S.3 Twilight e VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT beroendeframkallande. Jag störs på "vilken hjälte Edward e" å "att han jämt e på rätt plats för att rädda Bella". Men jag kan ändå nt släppa boken å läser boken på min fritid.....
Aja, nu e jag (äntligen???) färdig, sees snart igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!