Grönan :D

Tjabba!! Det blev nt allt jag sa.....
Det var superfullt på Grönan, kändes som att hela Sthlm var där! Det var någon känd kille som skulle uppträda. Bryan Adams (??????????). Eric i EMD råkade typ gå in i Linn å Hanna då frågade Figge (vår tränare) om vi såg vem det var. Jag såg nt Eric..... Men iaf jag åkte Kvasten, Slänggungan, Vilda Musen & gick Lustiga Huset. Det var najs! Ikväll ska jag på klassfest å kan nt gå på innebandyavslutning (föräldrarna-mot-barnen-match) elr fotbollsmatch. :(
Aja, klassfest e oxå kul!!
Seees
Kramiz Tuvizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!