Jag å Fritiof

Tjao!!
Jag e GLAAAAD nu, för Fritiof ska sova över hos mig! :thumbup: Vi ska käka falukorv å potatis till middag å på kvällen ska vi kolla på film. :) Både jag å Fritiof har godislöfte så vi ska käka torkad frukt å ostbågar ;p.  Aja, vi ska ha det såååååå najs ikväll!!!!! :cool:

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!! (rekordmånga "e"......)

Tuviz å Fritiof!

"Blunda lilla stjärna där, för vi nt vackra ä" (Fritiof kom på det)


"Muskel-knuttar......."


"Hej, jag har plastikopererat mina läppar......"


"Jag e starkare än du stornäsa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!