Leker med Linn!

Hallelåjsan allihop!
Nu leker jag med Linn i min klass. Elr leker å leker.....men vi gör SV-läxa :thumbdown:. Om 2 timmar sticker vi till Grönan med hela innebandylaget! :thumbup:. Jag ska åka Insane, Tilt (typ....), katapulten (om jag vågar, fast det e klart att jag gör.....;)), extreme, jetline, flygande mattan, blå tåget (vågar? vågar inte? vågar? vågar inte?), lustiga huset, spökhuset (jag tror det, kanske.....) å MKT mer!!!
Här e en liten bild på mig å Linn!

Jag å Linn e bäääääääst!!! ;p


Kramizz Tuwiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!