Skönt i Sågan ;)

Tja bloggen!!! Idag var jag å min klass å badade i Sågan, det var 21°. Sköööönt :cool:
Vi har städat hela dagen :thumbdown: men aja. Under helgen var jag hos min kompis Mi å lekte hela dagen. Vi gjorde egna pannkakor som blev lite för söta..... Vi badade oxå i Mis grannes pool. Det var 30° i vattnet å 26° på land! I söndags var jag först på fotbollsmatch. Vi förlorade med för mycket (6-0). Sen på Jacks match, oxå för stor förlust (9-1). På kvällen va jag å Fritiof på AIK-match, AIK-Malmö FF. AIK vann med 2-0 :thumbup:!Men imorron e det skolavslutning! :D

Kramizzzzar Tuwizzzzen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!