Pingstcupen :D

Tjoo.....
Det gick bra i Pingstcupen. Det var gruppspel med 4 lag i varje grupp (3 matcher). Jag spelade back hela turneringen:(
Fast en tränarna gav mig beröm å sa att jag var bra som back:)
Aja, vill kanske ibland spela back men mest mittfält.
Lite om matcherna.....

Match 1:
Vi spelade match mot Hällebybrunn. Hällebybrunn vann med 1-0.

Match 2: Vi spelade mot QBIK, det vassaste laget i gruppen. QBIK vann med 9-0:O.

Match 3: Sista matchen i gruppspelet, vi mötte Enskede. Vi vann med 3-2! :P

Det fanns A-slutspel för lagen som kom 1:a elr 2:a i gruppen å B-slutspel för lagen som kom 3:a elr 4:a i gruppen.

Vår grupp:
1:a - QBIK
2:a - Hällebybrunn
3:a - Boo FF (Mitt lag)
4:a - Enskede

Vi kom alltså till B-slutspel. I kvartsfinalen mötte vi Triangels IK å vann med 4-0. I semifinalen mötte vi ett annat lag från Boo FF å förlorade med 4-0.

Efter lunchen åkte vi till planen å kollade på finalen mellan Tullinge och Boo (det andra laget från Boo). I finalen vann Boo!!! Med 3-2.

I bilen hem satt jag , Anna å Pao å spelade på min iPod touch......;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!