Hellu

Heeej! Har inte skrivit på väääääldigt länge, jag vet. Har varit gaaaaanska upptagen, jag vet. Hoppas att ni ändå kollar in på bloggen lite då och då. Den 9 dec kommer vi att Nobel-lunch på skolan :thumbup:. Vi har skrivit texter (SV) till den och en från varje årskurs får ett "Nobel-pris". Det är bara 4-6:or. LEGO Harry Potter Years 5-7 har nu kommit ut och gissa om jag vill ha det.... Harry Potter Dödsrelikerna del 2 har också kommit ut på DVD och gissa om jag vill ha det....
I skolan läser jag Dagbok för alla mina fans. Usla Utsikter en väldigt bra bok, en lästips om ni vill ha något lätt att läsa.

Seees!!!! Tuvaa<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!