Hello

Hej på er!!!
Jag kommer inte hinna göra så många inlägg. Det är SUPERMYCKET saker att göra. Jag har fotboll 2 ggr i veckan, innebandy 2 ggr i veckan, gitarr en 1 gång i veckan och oftast sjukgymnast 1 gång varannan vecka. Jag har inte ens jättemycket tid med kompisar t ex efter skolan. Så räkna inte med så många inlägg, det kommer kanske bli sådär 1-2 ggr i veckan. :(

Aja, inge mer snack om det!! Här kommer 3 HP-bilder:

Sirius Black, hittad här



Ginevra "Ginny" Weasly, hittad här



Neville Longbottom, hittad här



Ses snart hoppas jag, Tuva!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!