Fritiof! Tjejkväll

Fritiof e hos mig nu. Som sagt jobbar jag med en ny header. Ikväll ska jag på gitarr, det är andra lektionen. Musikskolan heter "Musikania".
Vet nt vad jag ska skriva....

Jag kan skriva lite om min tjejkväll förra veckan.
Här kmr en bild på schemat:

Jag fick: T-shirt, bok (Molly Moons bok om hypnos), skiva (Hits for Kids - Summer Party 2011), nagellack (limegrön & ljusblå), parfym (Kate Moss), halsband, spiral med en liten slemmig gubbe på, en liten grej som man kan sy på byxorna med texten "CRAZY", tiger-gosedjur, en liten sandfylld groda & en sjal.

Sandfyllda grodor.

Hejdå Tuva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!