Hej på dig, leverpastej!

Idag ska jag har fotbollsmatch mot Saltis på Boovallen :p. Jag hoppas vi vinner! Just nu e jag glad på måndag har vi sovmorgon till 10:00 (vi brukar börja kl. 8:10) sen e syslöjd första ämnet. Aja, nu ligger jag i sängen och tar det lite lungt. Mamma har varit borta i 4 dar nu å förra vecken var hon borta 3 dar. Men ikväll kommer hon hem igen. Hon har varit uppe i Norrland å kollat i gruvor. Hon har oxå varit på Sveriges djupaste plats någon dag denna vecka, vet ej vilken. Men rätt coolt att vara på Sveriges djupaste plats! :O

Tjadå! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!