Hjälp vad läskigt!!!!

Hey, här kmr en cool bild!!


OMG, scarry!!
Igår på fotbollsmatch fick jag en hård boll i huvudet å fick typ en lätt hjärnskakning.....;( Så jag var inte i skolan idag. Vi skulle ha haft idrottsdag på Björknäs IP, elr de hade det men inte jag. :S Pao ringde å sa att Emma hade typ ramlat från cykeln, vi skulle cykla dit. Dagens otur gick till Emma, som om det inte räckte att ramla av cykeln. Hon bröt ena armen, slog ut 2 tänder å fick sy 11 stygn i hakan!!!!!! GUD! Jag får rysningar av att tänka på det!!!
Stackars, stackars dig Emma, tycker verkligen supersynd om dig. Hoppas du mår bättre!! ;(  ;(  ;(  ;(

Hejdå, T

Kommentarer
Lollo

Nej, hon slog inte ut några tänder. Hennes ena fram tand gick av och hon sydde 12 stygn i hakan och 2 i läppen. Jag var där och kollade hos henne! ;(

2011-09-30 - 14:24:38
Anonym

tand*

2011-09-30 - 14:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!