Tja, tja bloggen! PS. Music

Hej. (Tråkig början, jag vet.) Jag å pappa har fixat mitt Spotify-konto nu så jag kan lyssna igen. Fixar med lite bra låtar.
Här kmr ngr artister/band:

1. Ke$ha
2. The Black Eyed Peas
3. Veronica Maggio
4. Mohombi
5. Oskar Linnros
6. Lady Gaga
7. September
8. Daniel Adams-Ray
9. Michael Jacksson
10. Rihanna
11. Robyn
12. Katy Perry
13. MIKA

Artisterna/banden är nt skrivna efter en listordning, utan blandat.
Å nu, en bild!




I ♥ MUSIC!!

//Seees, Da musicgirl (T)

Kommentarer
Lollo

Ni måst1 skriva vem som lägger upp inläggen ;-)

2011-09-18 - 13:23:18
Tuva

Ooups!! Det var jag som skrev det. Men jag tror att jag skrev ett "T" iaf. Aja, det var jag.

2011-09-30 - 13:22:24
blogg/hemsida http://tuvanlean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!