För att göra det rätt

Haaj;*<3
Den här listan tänkte jag gå efter en stund. Så att jag har något att fylla inläggen med..


Dag 1: En bild som gör dig glad.
Dag 2: En bild som gör dig ledsen.
Dag 3: En bild som gör dig äcklad.
Dag 4: Bästa låten just nu.
Dag 5: 5 bra saker med livet och 5 dåliga saker med livet.
Dag 6: En eller flera vänner.
Dag 7: Vart vill jag helst nu?
Dag 8: Vad drömmer jag om?
Dag 9: En bild på snyggaste kändisen.
Dag 10: En bild som jag själv har tagit.
Dag 11: En bild som jag är med på.
Dag 12: En bild med minst 4 kompisar på.
Dag 13: Coolaste rollen i Harry Potter.
Dag 14: Snyggaste rollen i Twilight.
Dag 15: Ett avslut, det måste bli en överraskning..

Jaa.. Då har jag ju iaf något att göra..

Puss , Tuvaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!