Jaa duu.. ♥

Haaj;*<3
Nu känner jag mig dålig, pga att jag inte har bloggat så mycket.

Anledning:
Jag har startat en ny blogg som jag har själv. Jag kommer (ofc) spara denna blogg och kanske göra inlägg ibland, dock inte lika ofta som det har vart nu. Men ibland.. Här hittar du bloggen..

För att alla ska veta det så säger jag nu direkt att det är Emmiz som har gjort headern till nya bloggen!.. Besök hennes blogg! I ♥ U, gmn! ♥♥♥


Så ser jag ut idag. Klaga gärna inte på lite rufsigt hår, för det vet jag att det är!..

Puss, Tuvaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!