Snart , snart , snart..

Haaj;*<3
Om bara 1 vecka har vi haft bloggen i 1 år!! Exakt så är det kl 20.45 men det är inte säkert att jag skriver just då.. ♥
Jag har inte borstat håret eller tänderna ännu , så ni får ingen bild på mig just nu. Men jag kom just hem från Landsort så ni får en bild som jag tog innan Landsort , ni får kanske en bild från dagen senare. ♥



På Landsort kan man inte neka till att jag har varit förkyld. Jag har legat och hostat och hostat , men jag mår mycket bättre nu och tror att jag är heöt bra imorron. Imorron har jag inte riktigt några planer på vad jag ska göra. Kanske ringa någon kompis.. ♥


Haha! Innan vi tog den här bilden lyckades Emmiz själv hitta kameran och ta några fina kort. På några fick man t.o.m. se Frida..

Idag fyller iaf farmor år, 66 år fyller hon. Congratulations!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Det har vart en bra påsk kan man väl säga , möjligtvis bortsett från min lilla hosta.. I söndags åkte alla hem från Landsort så det blev bara jag, farmor och farfar kvar. Kvällarna ägnades då till mycket spel. Farmor slogs oss (mig och farfar) i allt. Alfapet, När & Fjärran, kort.. Tillslut slog vi henne i TP – Unga Spelare, fast då körde vi team-work.. Haha! Aja, man kan väl säga att du var bäst den här gången, farmor, men nästa gång. Ja, då smäller det!

Puss , Tuvaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!