Fortsätter

Allt fortsätter som vanligt. Nästan. 
Jag pluggar på med mitt, just nu: Geografin (Europa), engelskan, spanskan och en grej jag skulle skriva om (ska vi säga svenska?).

På lördag eller söndag så åker jag och Lea in till stan. Stockholm City. Vi ska börja göra lite julklappsinköp, kolla nogrannare vad vi önskar oss och sånt! Mys, älskar dig gumman! ♥
 
På fredag är det 'Nobel-lunch' på vår skola. Då ska också ett litteratur-pris delas ut. Ett för en fyra. Ett för en femma. Ett för en sexa. Jag vet vem som är vinnaren i årskurs sex, tänkte bara säga att den här personen är värd priset såå mycket för den berättelsen. 
Tyvärr ingår det faktum att jag måste stå på scenen när man läser upp motiveringen och det där, ;$.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!