JULLOV

Jullov nu, ju!
 
Idag hade vi julavslutning + fika i klassrummet + betyg. Julavslutningen var (som varje år) julgalan. I år hade 6'orna ett eget dansnummer + vanliga numret + avslutningsnumret. Vi hade I Sagornas Värld som tema i år, vi var bröderna Lejonhjärta. Med tema basket.
6'ornas dans var till Fairytale av Alexander Rybak. 
 
Efter avslutningen så åkte vi hem till Lovisa. Dansade, åt lunch och slappade, för att sen åka till Forum för sista julklappsinköpen. Vi gick runt i Forum, handlade, fikade och träffade Charlotte Perrelli... Vilket som så testade vi hennes parfym, The Girl, ett par gånger. Luktade gott! Fick med oss två små prov-flaskor hem. Sen till det pinsammaste, gå fram och fråga om autograf. Självklart när hon stod och åt... Men vi fick den i alla fall och hon verkade glad över att vi frågade! 
 
Kortfattat kan man väl säga att jag har haft en bra dag! Kram, Tuva!
 
 
Psst! Jag kommer nog inte att blogga så väldigt mycket på lovet (tror jag), inte för att jag bloggar så mycket nu heller, men då vet ni! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!