Lea

Jag startar med Lea.
 
Lea. Du är min bästaste och finaste vän. Du är snäll, snygg, glad och allt det där. Vi har sjukt många minnen ihop! Kommer du ihåg när vi var i Nice och vi köpte kompishalsbanden (som jag tappade bort efter två dagar... :'( )? Kommer du ihåg när vi sov över flera nätter i rad med varandra? Kommer du ihåg de där små elefanterna på Journey 2? Jag har känt dig hela livet. Du är den jag kan berätta allt för. Jag litar på dig till 100% och så länge du är glad och lever livet så gör jag också det!
Du fattar inte hur mycket du betyder för mig, du är mitt allt!
I alla fotoalbum från mitt liv så finns du med. Det var kalas när man fyllde år, det var resor, det var högtider, det var allt möjligt!
Vi har bråkat tillsammans, vi har skrattat tillsammans, vi har gråtit tillsammans, vi har snackat om killar, vi har gjort allt!
Du och jag är som Harry och Ron eller som Ginny och Luna. Vi kunde se hur många Harry Potter-filmer som helst. Om och om igen. Vi har pratat om Harry Potter, diskuterat vem som är bäst av dem. Du tyckte alltid Harry och jag tyckte Hermione. 
 
Du och jag för alltid!
 
Puss, älskar dig för alltid!

Kommentarer
Lea Brääh! 👌•

Älskade Tuva
Du betyder allt för mig. Jag finns alltid för dig om du behöver prata. Du och jag vi har minnen både roliga och sorgliga minns du den misslyckade vitsåsen som blev en brun deg minns du när vi samma dag kunde trösta oss med dom goda crêpesen med honung, choklad & kola sås. När vi var vid gallerian och vi åt dom där muffinsarna och så va dom för maffiga & vi slängde typ halva. Vi kan skratta och gråta tillsammans vi spelar Harry Potter och ser filmer sitter och skrattar. Jag lavv ju majj bässtfränd fina du jag älskar din nu och föralltid:*** <333

2012-12-22 - 21:29:58
blogg/hemsida http://tuvanlean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!