Wonderful Winter

Ja, jag vet! Alla har 'Wonderful Winter' som rubrik (och alla som har det har massa fina vinterbilder...). 
 
Men men, kom till saken!
Jadåå!
 
Okej, dagen:
Idrott- Vi övade inför årets julgala (tradition på vår skola, typ). Vi ska ha sagotema; 6'orna ska vara Bröderna Lejonhjärta och sen så ska massdansen vara till Var Nöjd Med Allt Som Livet Ger (ni vet från Djungelboken). 6'ornas egna specialnummer ska vara till Fairytale av Alexander Rybak. 
Musik- Några redovisningar...
Matte- Räkning, räkning, räkning... Statistik och Sannolikhet.
Svenska- En film (från vår filmdag) visades och några bokrapporter, något jag inte fick vara med på. Jag fick tillbringa två raster och en lektion till att lyssna på 6 stycken spinoff-texter till Bröderna Lejonhjärta och skriva vad som var bra och dåligt med dem...
Spanska- Det vanliga. (För alla som inte vet vad det är så är det ungefär läxförhör/få läxa, jobba med ett kapitel i boken och jobba i ett extra-häfte.)
 
Varning; ointressant! I know, men ja...!

Pusspuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!