26 januari 2012

Hejje, nue göör jag..... Tyyp ingenting. Jag övar liite gitarr, Skypar med Emmiz och liite så....!! :)
Emmiz blev tyyp yr, illamående och svimfärdig på bilden tidigare idag, så hon åkte hem. Nue mår hon bättre och jag hoppas att hon blir bättre. Iaf till imorron. Jag, Emmiz, Pao och Lollo körde sanning eller konka på Skypee, så nue ska jag och Emmiz ställa oss på en bänk i skolan och sjunga. Inte vilken låt som helst, utan I'm sexy and I know it!! Piinsamt!! :S

Jag slipper glasögon, jag hade bara ett litet synfel!! :)

Puss, Tuvaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!