Frida ♥♥♥

Heeej, nu är jag hemma hos Frida ;). Frida hjälper mig med att sätta in headern (som är sjuukt problemastisk.... :thumbdown: ). Vi lyssnar på Amanda Fondell ( :love: ). Allvarligt, hon är sååå bäst!!! Frida fick en iPhone 4 i julklapp (det fick Majken också. Lollo och Pao fick en iPhone 4S och Emma har redan en iPhone 3GS....) Menmen, här kommer lite fiina bilder:


Jag med ett litet leende.... ;)

Sötaste Emma!

So sweet....

Gullliga Lovisa!

Beauty....

Fiina Frida


Puss puss, Tuva ♥♥♥
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!