Fysträning

Hellu, nue har jag just duschat efter fysträningen och tänkte kanske logga in på Skype en stund. På fysen var vi bara 3 personer; jag, Natta och Linnea (jag vet inte om Linnea har nån blogg :) ) och ofc mamma (4 personer....), ledaren. Vi övade mycket armmuskler och magmuskler den här gången och avslutade med en lek, kull. Nue, en bild....

Mitt hår är fortfarande blött, så det ser liite konstigt ut.... :P

Imorron är det innebandymatch (00-orna, svårserie) i Tumba. Då kanske ni kan gissa vilket lag vi möter.... ;) Jag hoppas det går bra!!

Som sagt, imorron sover jag hos Emmiz pga pappas fest. Men det ska bli kuul!!


Puss, Tuvaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!