Gott Nytt År!!!!

Hellu, nu är det alltså 2012.... :)

Nyår firade vi hemma hos grannarna, det var kul. Vi åt ugnstekta grönsaker med lamm (Mums!!! :thumbup: ) och till efterrätt åt vi en tårta av maräng och frukter, oxå väldigt god!!! Sen gick vi ut och kollade på fyrverkerier. Vi hade inga fyrverkerier utan nöjde oss med att titta på andras, det fuckar ju faktiskt lika bra det iaf när grannarna skjuter upp fyrverkerier. Då kan man låtsas att det nääästan var våra.... :d Aja, efter fyrverkeri-pjäserna gick vi in och kollade på Harry Potter och den flammande bägaren (typ för att vi inte orkade något annat..... :P ) Klockan 3:30 gick vi hem och jag somnade direkt.

Dagen efter vaknade jag typ 12:45 :O. För mig är det typ rekordtid (jag är inte riktigt sjusovare kan man väl säga....). Efter att ha rensat upp bland alla våra spel (och dert är många kan jag lova er!!!!), ätit frukost och borstat hår och tänder gick jag över till några grannar. Vi kollade på Harry Potter och fenixorden (åter igen orkade vi inget annat...... :P )

Äntligen är mitt godislöfte över (efter ett låååångt år.... :) ). Käkade bara liiite choklad igår, typ....... ;)


Puss puss på er!!!
Tuvaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!