Harry Potter och hemligheternas kammare

Heej bloggen!!
Nue kollar jag på Harry Potter och hemligheternas kammare tillsammans med pappa, (han ska typ kolla alla HP-filmer pga att han inte sett någon och mamma tycker att det är dags att han ser dem nue.... :) ) Jack, Vera och Jacks kompis Viktor. Jag ska kanske sätta på något på datorn från svtplay.se, eller inte... Aja, nue kommer en liten bild:

i håret har jag ett diadem som Vera fick, jag tycker att det här diademet var både skönt och snyggt så jag kanske ska ha det flera gånger. Jag har typ inte haft diadem på 2 år, såå det var väl på tiden att jag satte på mig ett nue, eller!?;O
Aja, ni får väl en till bild då!!


En HP-bild får medfölja oxå....

....som faktiskt kommer från Harry Potter och hemligheternas kammare.... :D


Aja, ha det gött!!
Tuvaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!