Ingen Emmiz idag

Tjaa, Emmiz kom på att hennes pappa var sjuk :( så jag inte kunde komma hem till henne :(. Om ni nue undrar varför vi inte kunde gå hem till mig istället var det för att Emmiz skulle på innebandyträning (egentligen jag oxå, om jag inte hade gjort illa knät lite på senaste fotbollsträningen. Men jag kommer iaf på innebandyträningen på fredag :) ) som börjar typ klockan 17:30 eller nåt sånt. Men imorron skulle jag och Emmiz kanske göra nåt, när ingen har träning eller nåt sånt :). Aja, kanske ska ha veckans blogg (som isf kommer uppdateras varje fredag). Eller....!? :question:. Skriv i kommentarerna vad ni tycker om idén. :)

Idag kör jag i Ziperallen (sköönt :thumbup: ) för att jag orkade inte ta på mig nåt annat.


Pussi, Tuva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!