Innebandymatch mot Älvsjö AIK

Heeje, sötizar!! ♥♥♥
Majken sov över ho smig och vi hade jättekul. Majken var envis om att jag skulle sova på golvet hon hon i min säng, men så blev det inte....  Aja, det var iaf kul!!

Idag har jag spelat innebandy, borta mot Älvsjö AIK. Det var kul, jag och Misen var ett back-par. Vi vann med 5-3 :thumbup:!! Efter det var vi hemma hos Misen (jag och Misen). Vi badade i tyyp en timme :P och så skulle jag ducsha av mig (vi hade skumbad) och tryckte på fel knapp (typiskt Tuva....?? :question: ) så det sprutade vatten över hela badrummet (Hehe.... Oups!! :blush: ). Såå vi fick torka upp tyyp överallt.... Hehe.... :P

Menmen, imorron får nii mer uppdatering.

Förresten; jag tänkte börja med dagens fråga. Det vore kul om nii svarade på frågorna. Det kommer oftast bli Ja eller Nej-frågor. Såå, här kommer första frågan:
Gillar duu Twilight??


Puss puss, Tuvaa ♥

PS. Nii får ofc sriva frågor till mig i kommentarerna. Men skriv på inlägg som inte är allt för gamla, såå jag måste leta i arkiven för att hitta dem. Detta är ett bra inlägg att skriva frågor på. När jag har fått hyfsat många frågor kommer jag oxå svara på dem (ofc).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!