Låtsas att det står något här.... ^^

Hej....

Nue vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.... Något jag har börjat märka är att jag typ aldrig kommer på någon bra rubrik....

Jag kan berätta lite om hur det ser ut framåt.... Eller!? Äh!! Jag gör det, här kommer det:

22/1-12: Pappa fyller 39 år!! Ofc något att verkligen fira, fast mer firande blir det nästa år (40-års jublieum!!! :D)
Det här ser bra ut.... :)


21/1-12: Fettisdagen (Semmeldagen)!! Äntligen får man frossa semlor!!
Mmm, gissa vem som redan börjar längta....??


22/2-12: Kusinen, Joline, fyller 3 år. GRATTIS!!!
Fiin 3:a till Joliine (fattar ni rimmet....??;O)


Aja, ni får mer spc dagar senare!! :)

Pussi, Tuvaa ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!