Läxoor

Heej, nue sitter jag och gör läxor, läxor och ännu mer läxor. Okejj, så mycket läxor har vi inte, vi har typ 2 läxor. Men ändå.... :P
Vi har Ma-läxa, NO-läxa och till idag (alltså redan förhörd) hade vi Eng-läxa, glosor. Aja, Ma-läxan är faktiskt inte såå farlig. Idag hade vi hemkunskap, vi lagade pannkakor!! Mums :)!! Pannkakorna blev goda och man delade 2 st på ett kök men man gjorde sin egen smet och stekte sina egna. Jag gjorde typ 8-9 pannkakor fast pannkakorna var typ som amerikanska pannkakor, fast riktigt tunna och liite större :D. Förresten, vad tycker ni om Veckans Blogg-idén?? :question: Jag tycker att den var ganska bra, men vad tycker ni??
Om ni skriver i kommentarerna vad ni tycker om idén inom ett par dar kanske jag hinner fixa en Veckans Blogg till på redag, annars nästa fredag.

Nästa vecka (vecka 4) är det simvecka på skolan ;). Det ska bli kul :thumbup: men tyvärr får vi inte ta sim-märken denna gång :(. Det blir (som vanligt) Nacka Simhall. Jaa, jag vet inte vad jag ska skriva nue..... Menmen, mer uppdatering imorron eller senare. :)


Puss puss, Tuvaa ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!