Misen ♥♥♥

Tjeena. Nu har jag just kommit hem efter att ha sovit över hos Misen. Vi hade superkul!! :) Igår kväll kollade vi på Dum och dummare, en väldigt rolig film. Vi skrattade mycket!! :D Idag efter kom Misens kusin Nike. Sen skulle dem in till stan och gå på fotografiska museet.
Nu har jag just hjälpt lillasyrran och hennes kompis med några spel till iPad:en, typ Dounat Maker, Ice Cream Maker, Pizza Maker, Cupcake Maker osv. De tycker att spelen är superkul och jag är inte förvånad!!

Något jag har märkt är att bloggens smileysar har försvunnit, tyvärr :(. Jag hoppas de kommer tillbaka!!


Puss puss på er och ha det gött!!
Tuva ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!