Mormor & Morfar :P

Hejje, nue kollar jag (igen) på Fixa Rummet.... Vi kollar på det senaste avnittet (när Neneh får ett gymnastik-rum) och (åter igen) när Ella får ett rymd-rym. Ikväll ska jag laga pannkakor till middag. När ändå pannkakor är samtalsämnet så kan jag säga att nästa vecka på hk (hemkunskapen) ska vi laga pannkakor, Majken och Emma gjorde pannkakor igår (onsdags) och sa att om man gjorde lagom tunna fick man 8-12 pannkakor (Mums!!) med hallonsylt (Mums!! ٠²) :thumbup:!! Aja, vet intee vad jag ska skriva nue, såå pussi!!
Tuva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!