Okejj.... och vad ska man skriva här då??

Heej.... Har typ inget skriva om nu. På tisadag börjar skolan igen (OMG!! Det är bara 5 dagar kvar på jullovet, jag dööör!!) Idag har jag inte gjort någonting förutom att ha gått upp til Veras dagis för att hämta några papper som inte fanns där, så jag fick gå hem igen....
Herregud, det känns som att aldrig har något att skriva. Skärp dig Tuva!! Jag ska få Lea att börja blogga igen. Hon nämde nåt om att börja blogga igen för typ 3 veckor sedan, men det verkar inte ha blivit nåt av....
I morse såg jag Eclipse om det nu är intressant att veta.... Säkert inte....

Aja, orkar inte rota i minnet efter något att skriva längre så ni får lite bilder istället, här:

Haha, minns ni den här bilden?? Jag kan säga att den kommer från Nice (Frankrike) 2010 (det var ett tag sen det....). Den var med i första inlägget på vår blogg!! Det här är antika grejer det.... :D

Hur normala får man vara....?? Haha, man kan väl säga att jag och Majken hade kul när vi fotade!! (Typ alla våra bilder är så sjuka att de är privata....)

Den här extrem-sjuka bilden kan ni oxå få.... (Fortfarande lika normala....)

OMG!! Att jag ens visar de här bilderna....



Nu får det räcka!!

Puss puss, Tuva ♥♥♥

Kommentarer
Frida

Najjs :)

2012-01-05 - 16:41:16
blogg/hemsida http://wridaf.blogg.se/
Tuvaa♥♥

Jag vet.... Fiina bilder va??

2012-01-05 - 16:51:33
blogg/hemsida http://tuvanlean.blogg.se/
Pao

Coola Bilder, det är roligt när du lägger ut så många bilder. :D

2012-01-08 - 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!