Pappa, 39 år!!

Idag fyller pappa 39 år!! :thumbup:
Såå grattis pappa!! :)    

Petra
Fiin bild, va!? Hittad på weheartit.com. Hittar ni inte bilden så är det för att det var för länge sen bilden las upp, det läggs upp bilder hela tiden där. Men ni kan kopiera min bild.

Aja, återigen GRATTIS PÅ 39-ÅRSDAGEN, PAPPA!!! :P


Idag spelade jag 2 innebandy-matcher. Den första med 00-orna spelade vi 4-4 mot Huddinge. I andra var det 99-orna och dåå spelade vi 4-2 mot Sundbyberg. Jag var forward och målvakt i första och back i andra (matchen).
Förresten, så häär ser vår logga i innebandy ut:


Aja, pussi!!
Vi ses //Tuvaa ♥

PS. Grattis pappa!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!