Rubrik.... Så det måste oxå finnas en rubrik!?

Heeej..... Har typ inget att skriva om. Idag är vi hemma, för imorron börjar skolan igen (:(). Vera är hos en kompis, Jack är typ i sitt rum och läser eller nåt sånt och jag bloggar. Morfar är hemma hos oss för att mamma och pappa jobbar. Jag har kollat typ alla säsongens avsnitt av Fixa Rummet, det är faktiskt kul att kolla på. Funderar på att fråga om jag får söka in dit, jag ville typ ha ett Harry Potter och Twilight-tema, isf. Jack vill oxå vara med då, fast han vill typ ha Star Wars-tema. Här kommer ett klipp från Fixa Rummet.

Ella får ett nytt rum men vill fixa om det helt, så att det blir ett rymdrum....


Aja, imorron börjar alltså skolan. Har inget mer att skriva


Puss puss!!
Tuva ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!