Torsdag den 19 januari 2012

Helluu!!

Nue sitter jag och göör massa saker samtidigt känns det som. Jag bloggar, är inne på Skype där jag chattar med Emmiz och Linn, jag lyssnar på musik (Veronica Maggio) och ska just sätta på ett avsnitt av Kompisar på nätet. Ni såg min mustasch (som fortfarande sitter kvar....:) ). Juste, imorron tror jag att jag lägger upp den första Veckans Blogg och ni vet väl att alla bloggar i Veckans Blogg kanske inte kommer ifrån Blogg.se utan några kanske kommer från Bloggplatsen.se eller Devote.se.

Idag har jag terminens första gitarrlektion, jag hade förra terminen oxå menmen.


Förresten!! Pappa fyller 39 år på söndag (den 22 januari). Gissa vem som längtar!?

Aja, puss puss.
Tuva ♥♥♥
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!