Umbro Cup :)

Heej, nu har jag just kommit ut från duschen efter att ha spelat Umbro Cup i Spånga ;). Cupen var kul och det började bra iaf. Vårt lag heter Boo FF 4, pga att det finns ett Boo FF utv. (utvecklingslag, typ Boo FF 1), Boo FF 2 och Boo FF 3.



Matcherna:

Match 1: Boo FF 4 - Huddinge. 2-1 :thumbup:
Match 2: Vaxholm - Boo FF 4. 1-1 :)
Match 3: Boo FF 4 - Viksjö. 1-5 :(
Match 4: Boo FF 4 - Hässelby Vit. 0-4 :(

Så den här gången blev det ingen final ;(. (För de bästa lagen i varje grupp.) Menmen, jag (iaf) var nöjd med en bra cup!!



Puss puss, Tuva


PS. Jag vill tacka Clara och Felicia från lag 3 som ställde upp och hjälpte oss för att vi inte hade tillräckligt med spelare!!! ♥♥♥ :) Clara gjorde faktiskt 3 mål, ett mpl i varje matche (utom den sista) DS.

PS 2. Om bara 2 dar börjar skolan igen, jag dööör!!! DS.

PS 3. Jag tror inte Lea kommer blogga så mycket mer. Men det är väl bara att hoppas på det bästa.... ;) DS.

PS 4. Puuussssssssssssss!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ DS.

Kommentarer
Pao

Många PS :D ♥

2012-01-08 - 18:17:06
Tuvaa♥♥

Jaa, men jag pallar inte skriva allt i själva texten.... :P



Puss, Tuva ♥♥

2012-01-11 - 16:23:41
blogg/hemsida http://tuvanlean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!