Utvecklingssamtal

Hellu.... :)
Nue har jag mållektion. Jag håller på och skriver utvecklingssamtal, nästa onsdag (tyyp.... :question: ) har jag utvecklingssamtal. Mamma ska komma och jag håller på och funderar vad jag ska ha som nya mål, vad jag ska visa för arbeten och vad jag ska skriva på "utvärdering av tidigare mål". Jag vet inte vad jag ska skriva.... :P

Jag funderar oxå på vilken som ska bli Veckans Blogg vecka 4..... :bigeyes:

Pappa fyllde ju år i söndags såå i helgen ska han tyyp ha fest. Då måste jag, Jack, Vera och mamma vara någon annanstans. Såå då ska jag sova över hos gulligaste Emmiz!! :thumbup:

För tillfället är Emmiz och Majken uppe på hemkunskap och lagar lax. Lollo är sjuk. Jag, Pao och Frida är här i klassrummet och har mållektion. En braa lektion, faktiskt. Man får göra liite vad man vill.... Jag skriver manus till utvecklingssamtalet, några gör film på engelska några skriver manus via Skype, några läser tyst osv. :)

Idag har vi simmat i skolan. Det var kul, vi samlade poäng till klassen mot de andra 4-6-klasserna. 6A hade innan oss och fick 513 poäng och vi fick 565 poäng!! :) Vi ligger alltså rätt braa till!! :thumbup:

Jag och Emmiz snackade om att vara uppe hela natten och spela Just Dance 3.... :D Men.... Det kanske inte Emmiz föräldrar vill.... :) Aja, vi ska iaf ha kuul!! ;p

Idag ska jag till optikern. :rolleyes: Det känns inte helt braa, jag menar jag vill gärna inte ha glasögon, men tänk om jag får det ändå!! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!