Vinst i innebandy :)

Hellu!!
I morse sa jag ju att jag skulle på innebandymatch, eller hur!? Men iaf så kom jag just hem från innebandymatchen i Salem. Det gick bra, vi vann med 10-1!! :P  Jag bytte position 3 ggr i matchen, från vänsterback till högerforward till vänsterforward.

Efter matchen åkte vi runt i Salem och Rönninge (mamma är uppväxt där och ville se hur det såg ut nue... :) ). Vi åt pizza och sen åkte vi hem. Jag tog en calzone, den var superstoor!!! :bigeyes: 


Har jag berättat att jag spelar Umbro Cup (fotboll) i Spånga imorron?? Om jag inte har det så vet ni det nue!!

Har inget mer att skriva nue, såå puss!!!
Tuvaa ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!