Hejhej , är glad nu ..

.. men fråga mig inte varför . Bara någon konsig känsla .. :)
 
Idag var jag med frida ; vi fotade, gjorde smoothie och lite så . Älskar dig ! ♥
Fotona kan ni se snart på fridas blogg , du är sjukt duktig . Även fast jag fortfarande inte har sett mer än 1 / 100 bilder typ .. ♥
 
Idag hade vi första träningen i quesada , det var typ special-träning . Så vår 'tränare' hette Madde . Hon berättade lite om sig själv ; hon hade typ vunnit (damernas) Champions League och kommit tvåa med Umeå! :)♥
 
Jag vet att bloggen ser konstig ut . Jobbar med det , men jag tänkte ladda hem en startmall . Men det funkade inte ..
 
Kram , Tuva ♥

Kommentarer
Frida

Åh älskar dej ♡ ! Tack vad glad jag blir att du tycker det :) ♡

Svar: Älskar dig med ! ♥ Det går inte att inte tycka att en mästerfotograf är duktig på att fota ! Eller ? ♥
Tuva & Lea

2012-11-09 - 19:13:34
blogg/hemsida http://www.wridaf.blogg.se
Frida

haha awww tack ♡ ♡ ♡

Svar: Haha , puusss ! ♥
Tuva & Lea

2012-11-10 - 18:53:54
blogg/hemsida http://www.wridaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!