Monday. Again.

Hejj. Dagen har väl vart som vanligt. Musik - vi fick tillbaka nåt arbete från femman; jag skulle ha tagit hem det om det inte hade varit så stort att jag inte kunde bära det hela vägen hem...
NO - fortsättning på fältstudie. Roligare kan man tänka sig?
Idrott - Jag fick göra om ett test... -.-"
Spanska - Översätta en text.
 
Med andra ord: Inte veckans roligaste dag, om man säger så... Men onsdag blir nog roligast; vi behöver inte ens gå till skolan, för vi ska ha filmdag hela dagen! :D
 
Mormor och morfar kommer sen och läxorna ska göras. 
Jag tror inte att jag hade något mer att säga, så kram! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!