Shine bright like a diamond

Hej, finisar! Idag har det mest speciella varit regnet och blåsten... Herregud vad det har öst ner! Öst hela dagen, hela kvällen och imorse. Blåsten har inte avtagit under dagen den heller. När jag gick till skolan imorse fick jag springa efter ett bortblåst paraply två gånger, när jag skulle hem fick jag veckla tillbaka paraplyet då det hade böjt sig uppåt (ni vet sådär som det blir i filmer, och så blåser personen iväg med paraplyet, osv...). Inte var man tillräckligt smart heller för att ta med sig ett par vantar... Gissa om jag frös!? När jag kom hem värmde  jag upp mig lite, åt mellis för att sen gå till Emma och tillsammans åka till innebandyn. Dock inte det jag var mest sugen på just då, men men. 
 
Imorgon är det en så kallad 'filmdag' för sexorna på vår skola. Vi är indelade i grupper och ska tillsammans spela in en scen i Bröderna Lejonhjärta. Jag, Astrid, Milena, Lovisa och Martin S är i en grupp. Vi tänkte spela in en (påhittad) scen från Nangilima. Dock ska vi gå runt i klänningar, utan strumpbyxor, utomhus. Så vi får hoppas att det inte blir snö, som alla säger... 
 
Jaja, vi ses. Puss/ Tuva. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!