Typ när man inte har något liv .. :§

Hej , har inget liv . 
Jo, det har jag. Eller, nej..
Aja, helt ointressant. :0
 
Idag har man gjort .. ärligt talat, ingenting. Eller, jo. Geekat 100 floors på telefonen, utan att klara level 1. Ätit bulle och saft. Chattat med astrid. Kollat ig. Yepp , det är dagen hittills. Juste, kusinerna är här också :thumbsup:
Men ändå, tänk vad lite jag hade missat om det hade vart skola ! Eller , jag hade missat kusinerna. Vill inte missa dem ! :€
 
Igår var jag hos Mi . Vi såg The Jorney 2 , kollade Svenska Hollywood-fruar (OMG , Gunilla kan verkligen det där  med att få utbrott !) på ViaPlay och käkade lunch på Daisy's . : ) . Slapp helg , om något !
Ganska chill vecka nästa vecka också  . Lixom sovmorgon imorron till 10.15 , simning på tisdag , ingen idrott på hela veckan . Vecka 44 , höstlov.
 
Aja , byee ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!