Q/A

Hejj, gullisar! 
Nu tänkte jag svara på frågorna, så här!
 
Favvo låt med Justin Bieber , varför? 
Ähum.. Aså, jag lyssnar inte så där speciellt mycket på Justin Bieber, men As long as you love me är väl bra.. Av två faktum. 1, jag har tankebrist och kommer inte på fler.. 2, Jag tycker låten är bra, inte min favorit-låt, men en bra låt av JB.
 
Favvo låt?
Where have you been - Rihanna, är min favorit-låt nu.
 
Favvo land du har varit i?
Favorit-land måste ju vara Thailand eller Sydafrika. Jag älskar värmen och .. allt!
 
Största önskan?
Största önskan just nu är väl kanske en resa till London och gå på detdär Harry Potter-"muséet". Annars .. ja, det är mycket jag önskar nu. Men det där (↑) är väl största önskan just nu! :)
 
Pinsammaste som hänt dig?
Jag är väl inte direkt den där personen som det har hänt mycket pinsamt för.. Men när jag ramlade i vattnet på klassresan under discot med alla kläder på?
 
Favorit film?
Harry Potter, Twilight och The Hunger Games..
 
Favorit godis ?
Choklad, sånnadär Hot Lips och Dumle.
 
Favorit film ?
Har jag redan svarat på där uppe : )

Favorit sport ?
Innebandy eller fotboll.
 
Kan du lägga upp en bild på din favorit höst-outfit?
Får se. Kanske kommer sen..
 

Ja, det där var frågorna. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!