APRIL APRIL DIN DUMMA SILL - JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL

Alperna.
 
Har vart och tränat nu, lite på gym och sen vart på en liten joggingrunda. 
 
Äntligen april - det betyder lite närmare vår/sommar!
 
Sitter i alla fall och pluggar lite fysik, bara för att vi har tre Nationella torsdagen efter påsklov (nästa vecka). Okej, men jag ska fortsätta med mina anteckningar om turbiner och generatorer. Ja, önska mig lycka till, för fysik är kanske det värsta ämnet i skolan...
 
 
På onsdag kommer Lea och sen på fredag dra jag till Åland på fotbollscup! woopwoop ♥♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!