LET'S DANCE

 
Sitter och kollar på Let's Dance, hejar för tillfället på Oscar Zia. Jag är lite så, jag hejar på någon och nästa vecka hejar jag på någon annan... Maria Montazami hoppas jag ändå får vara kvar, tillsammans med David Hellenius känns det som att hon livar upp det lite extra där. Jag är som sagt lite annorlunda, men jag tyckte verkligen att Anette Norberg också gjorde en bra idag, synd att hon fick så låga poäng bara! :(
 
Imorgon drar jag i alla fall på innebandycup i Huddinge (Huddinge IBS). Ska bli kul, vi har vunnit den två år i rad, så det är väl lite förväntningar och så. På söndag har vi också semifinal i 'den stora cupen', nej men jag vet seriöst inte vad den heter. Den motsvarar väl fotbollens Sankt Erikscupen (Sanktan). 
Jag sticker i alla fall tidigt imorgon till Huddinge, så det blir ingen bloggning, puss. ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!