LIKE LIFE'S OVER

Hej, jag vet att jag inte bloggade igår, men men. Bara för det får ni en fin liten video. 
 
 
HAHAHAH, så skön
 
Ja, kom till saken. Om lite mer än en månad så är terminen slut och då måste vi lämna in våra datorer till skolan igen (det är ju egentligen skolans datorer osv) och det betyder att jag inte kommer kunna blogga från datorn. Jag kommer att blogga ibland från mobilen, men det kommer inte alls kunna bli lika ofta! ;( 
Jag kommer få en ny dator efter sommarlovet, men det är ganska många veckor kvar, ungefär 15 veckor tills vi får nya datorer. Jag kommer i alla fall försöka blogga ibland. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!